SEO audit mérési pontjai 10 lépésben

SEO audit mérési pontjai 10 lépésben

A SEO elemzés folyamata 10 lépésben

2015. július 26. - webstra

A legsikeresebb online vállalkozások két dolgot tartanak szem előtt: először is erőfeszítéseiket a keresőmotor eredményeik (SERPs) javítására összpontosítják, másodsorban a SEO keresőoptimalizálás lépéseit folyamatosan megújítva naprakészen tartják annak érdekében, hogy feltudják venni a " harcot " versenytársaikkal szemben az interneten.

Hogy elősegítsük üzleti fejlődését 2015-ben itt van egy lista néhány oldalon belüli ( on-site) vagyis technikai SEO beállításokról, amelyek fontos szerepet játszanak manapság és majd a következő évben is a keresőoptimalizálásban és abban is, hogy elkerüljük a Google Panda 4.2 büntetését.

1. Képek ALT szövegének optimalizálása

Az ALT attribútum szövegek beállítása alapvető dolog a web design-ban és a SEO-ban. Tehát ne felejtsen el kulcszavakat adni a képek ALT szövegeibe és a file nevekbe. Ezzel teljesíti is a " képek SEO " beállításokat, de ne vigye tulzásba a kulcsszavak használatát, mert ezt a Google szigorúan bünteti.

2. Minőségi meta szövegek írása

Bár a kereső motor rangsorolására ez a beállítás nincs hatással, azonban annak érdekében, hogy növelje az átkattintási arányt a keresőkből, mindenképpen ajánlatos minőségi és releváns meta szöveg hozzáadása honlapjához ( snippets beállítások). Ez a szöveg tartalmazza a fő kulcsszavait és ne legyen hosszabb 156 karakternél.

3. Weblapok sebességének növelése

A weblapok betöltődése is nagyon fontos, mivel ez is benne van abban a 200 mérőszámban, amit a Google használ a weblapok rangsorolásánál. A felhasználók nem szeretik, ha egy weboldal túl sok idő alatt töltődik be és ha növelni szeretné oldala sebességét itt ellenőrizheti honlapját.

4. Mobil keresésekre optimalizálás

Mivel az organikus forgalom 40%-a már mobil készülékekről származik ( és ez a szám csak növekedni fog a jövőben ) elengedhetetlen, hogy az Ön honlapja is mobil-barát legyen. Egy lassan betöltődő mobil oldal is eltántoríthatja a vásárlóit, ügyfeleit, ha nem megfelelően van optimalizálva a mobil keresésekre weboldala.

5. Honlapok biztonságosabbá tétele HTTPS-el

A Hyper Transfer Protocol Secure ( HTTPS) biztosítja a felhasználót arról, hogy az Ön honlapja biztonságos és nem lehet hackelni. Ajánlatos a HTTP-ről átállnia HTTPS-re, mivel ez egy rangsorolási tényező vált a Google szemében és aki ezzel a tanúsítvánnyal rendelkezik, előrébb sorolódhat azokkal szemben, akiknek nincs.

6. Megfelelő HEAD-ek beállítása

A fő címkék beállítása a megfelelő kulcsszavakkal fokozzák a felhasználói élményt és világossá teszik a keresőmotorok számára is a weblapja tartalmát és a témáját. A H1, H2 és H3 tag-ek alkalmazása még mindig hasznos a SEO szempontjából, de ezeket ne használjuk, mint például "termékek" vagy "otthon" kulcsszóként és ne használjon képeket sem a head-ekben.

7. URL struktúra fejlesztése

Attól függően, hogy milyen CMS vagyis "tartalom kezelő rendszert" használ a generált URL SEO barát lehet pl: www.example.com/topic-name, de ilyen is lehet ---> www. example.com/?p=28453, amit egyáltalán nem szeretnek a keresőmotorok. Ebből tehát az következik, hogy a megfelelő kulcsszavakkal ellátott URL előnyösebb lehet weboldala számára a google optimalizálás szemszögéből nézve.

8. Kulcsszó variációk használata

2014 óta az AdWords már nem öszpontosít a pontos egyezéses kulcsszavakra, ezáltal inkább a társ-fajtákra helyezte át a hangsúlyt. Ön számára ez azt jelenti, hogy a tartalom írásánál rugalmassabban kell kezelnie a kulcsszavakat. Egy példával élve: az "online marketing trendek" egyenlő értékű az "online marketing trend" kifejezéssel a Google szempontjából.

9. Oldal optimalizálás kulcsszóra vagy témákra

A kulcsszó halmozás már a múlté. Általános kulcsszavak helyett inkább használjon kulcs mondatokat a tartalomban. Emlékezzen erre - ne a keresőmotoroknak írja a szöveget, hanem a látogatóinak és akkor a Google is szeretni fogja honlapjának friss tartalmát.

10. Optimális kulcsszó sűrűság alkalmazása

Az on-page SEO optimalizálás másik sarkallatos pontja a kulcsszó sűrűség, melyet bizonyos értékek között ajánlott tartania. Azért, hogy elkerülje a Google algoritmikus büntetését ez az érték 2-4% között legyen.

Amennyiben bonyolultnak tűnik Ön számára a SEO elemzés és a hibák kijavítása, bízza ezt inkább szakembereinkre, akik több éves hazai és nemzetközi SEO iparági munkatapasztalattal rendelkeznek.  

Olvassa SEO és digitális marketing híreinket itt is---> Facebook | Twitter | Google+ | Pinterest

A bejegyzés trackback címe:

https://seoelemzes.blog.hu/api/trackback/id/tr577655184

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása